08.02.2023

Bučkin narastek po moje – LCHF

by Nataša
Bučkin narastek po moje LCHF

Poleti se bučke neštetokrat znajdejo na naših mizah. Kot glavna jed ali pa le kot priloga.

Ker pa jih je občasno tudi kar malo preveč, nam kaj kmalu zmanjka idej, kakšne jedi ustvarjati z njimi. Jaz osebno imam najraje kar samo popečene, sploh na žaru so najboljše. Ampak, ker je občasno tudi fino malo zamenjati menu, je potrebno ščarati tudi kaj drugega iz bučk kot pa polepete ali pa polnjene bučke.

Tako smo si doma privoščili že nekajkrat bučkin narastek, ki je res puhast in okusen. Ponudimo ga lahko z veliko skledo sezonske solate, lahko za kosilo ali večerjo. Odlično pa se poda kot priloga k mesnim ali ribjim jedem.

Bučkin narastek po moje LCHF

Bučkin narastek po moje

Natisni
Nutrition facts: 200 calories 20 grams fat
Rating: 4.0/5
( 2 voted )

Sestavine

  • cca 700 g naribanih in ožetih bučk (to je približno 3 srednje velike bučke)
  • 3 srednje velika jajca
  • 150 g ABC sirčka
  • 1 kisla smetana
  • 50 g naribanega sira
  • sol po okusu
  • muškatni orešček

Navodila

  1. Najprej naribamo bučke, jih posolimo in pustimo nekaj časa, da spustijo tekočino. Nato jih z roko ožamemo.
  2. V posebni posodi razžvrkljamo jajca, dodamo ABC sirček, kislo smetano ter nekaj naribanega sira. Kakšno pest ga pustimo za posip po vrhu narastka. Lahko pa si brez slabe vesti privoščite večjo količino sira in 50 g vmešate v zmes. naknadno pa dodate še toliko naribanega sira, da prekrijete cel narastek.
  3. Ožete bučke vmešamo v zmes, dodamo še sol po okusu in muškatni orešček.
  4. Pečemo v pečici, segreti na cca 180 stopinj celzija 40 do 45 minut, da narastek dobi lepo rjavo barvo po vrhu.
  5. Narastek je okusen tudi ohlajen.

 

Preberi tudi